Limonlu Kek Tarifi

Limonlu Kek Malzemeleri
5 yumurta
2 büyük su bardağı şeker
1 büyük su bardağı süt
1 büyük su bardağı sıvıyağ
2 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 limonun suyu(kabuğunuda rendeleyelim)
Un
Hazırlanışı
5 yumurta şekerle çırpılır ve sırasıyla sıvıyağ,süt,limon rendesi,limon suyu,kabartma tozu,vanilya,un ilaveleri ile boza kıvamında keki yağlayıp unladığımız kek kalıbına dökelim,(benim kalıbım büyük boy).ilk 30 dakika 100 derecede sonra 160 derecede şişine kadar pişirelim.
Afiyet Olsun

Yorumlar

  1. Bende birkaç defa yaptım limonlu kek,o miss gibi kokusu ve aromasını çok seviyorum.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. limonlu keki kim sevmezki? miss gibi çayın yanına nede çok yakışır.ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
  3. amanda aman!Nede güzel görünüyor böyle!ellerinize sağlık limonlu kek en sevdiğim keklerdendir...

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyor. şimdi masamdaki çayın yanında olsaydı nolurdu sanki ??

    YanıtlaSil
  5. limon tadın bayılırım ben.görüntüden nasıl lezzetli olduğu belli oluyor canım benim.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder