Fırında Tereyağlı Levrek

Fırında Tereyağlı Levrek Malzemeleri
5 adet levrek balığı
2 domates
5 biber
300 gr mantar
2 patates
Tuz
Karabiber
Kekik
150 gr tereyağ
1 kase küp doğranmış kaşar
Hazırlanışı
Balıklar temizlenip yıkanır ve süzülmeye bırakılır.Mantarların sapları çıkarılır.Domatesler,patatesler,biberler iri iri doğranır.Fırın tepsisine tuzladığımız balıklar dizilir.Balıkların karınlarına küp doğradığımız tereyağlar konulur.Mantarların ters şekilde balıkların yanına dizilir ve küp tereyağ ortalarına eklenir,Domatesler,biberler,patateslerde fırına dizilir.Tuz,kekik,karabiber ve kalan tereyağ ilave ederek kızgınfırnda pişmeye bırakılır. pişmeye yakın mantarların içlerine küp doğradığımız kaşarları koyup tekrar erimesi için fırınlıyoruz.Sıcak sıcak servise sunalım.
Afiyet Olsun

Yorumlar

  1. Yemekten yeni kalktım ama,şu harika yemeği görünce yeniden acıktım sanki:)
    Ellerine sağlık canım..
    Şifa olsun inşAllah..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım fırın da balığa .Süper görünüyor..
    Ellerine sağlık , afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  3. balık özledim resimlere bakınca hele birde böyle güzel fırınlanmış
    levrek çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Balığın bende böyle yapıyorum.Hemde çok sık..
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. Balıkların içinde en en en sevdiğimdir ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bizim ewde çok balık yapılmaz ama ben severim.ellerine sağlık canım.görüntü çok güzel.afiyet bal olsun.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık sarıyumurtam, nefis görünüyor, balığı hep ızgarada pişiririm tembellikten, sizlerin bana göre değişik tarifleri hoşuma gidiyor, denenmiş yemek tariflerini uyguluyorum böylece, bu tarifinide denicem, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder