Simit

Simit Malzemeleri
1 paket margarin
1 fincan sıvıyağ
2 yemek kaşığı sirke
1 yumurta sarısı(akı üzeri için)
2,5 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı mahlep
1 paket kabartma tozu
 Un
Susam(bulamak için)

Hazırlanışı
Margarini  yumuşatalım,yumurta,sıvıyağ,sirke,kabartıcı,mahlep ve tuzu elle karıştıralım ,un ilavesiyle yumuşak bir hamur elde edelim.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp tezgahta elimizle açarak uzatalım.İki ucunu birleştirip önce yumurta akına sonra susama batıralım fırın tepsisine dizdiğimiz simitleri 170 derecede pişirelim.Pişen simitler servise hazırdır.
Afiyet Olsun 

Yorumlar

  1. Eline sağlık canım Kıyır kıyır ne güzeldir..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım kahvaltıya alıyorum 2 tane
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Bak şimdi oldumu bu, zayıf tarafımdan vurdun beni,hiç dayanamam simide ben, simitle aramda tarif edilmez bir aşk var nedense, okuldan kalma bir alışkanlık sanırım bir de ev yapımı olunca offf o tabağı istiyorum ben:((

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyo hilalcigim, ellerine saglik, ben yapmayali çok oldu, canim çekti simdi :)

    YanıtlaSil
  5. vayyy.nefis olmuş canım.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çayla ne nefis olur, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. tuzlu pastanın simit şekli gibi bişey değil mi bu? yani fırından aldığımız simitler maya ile yapılıyor diye biliyorum.

    kızım bayılıyor yuvarlak tuzlu pastaya

    YanıtlaSil
  8. Feray hanım teşekkürler sevgiler

    Fatma hanım afiyet olsun istediğiniz kadar alabilirsiniz:))).sevgiler

    Şirince tadlar tabak senin afiyet olsun sevgiler

    mavirüyam,sevda hanım,noblesse teşekkürler sevgiler

    Haklısınız nihan hanım bunlar kandillerde yapılan tuzlu kurupastagillerden sevgiler

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık ne güzel görünüyorlat tarifi aldım deniyeceğim yorum yazarım. BU arada blogumda hediye çekilişi yapıyorum. Mutlaka beklerim senide.

    YanıtlaSil
  10. Senem hanım teşekkürler denerseniz memnun kalıcağınız tarif sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar. Gerçekten lezzeti mükemmel oluyor.

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım pek güzel olmuş maşallah,sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder