Ballı Krep Tarifi

Ballı Krep Malzemeleri
2 su bardağı süt
2 su bardağı su
1 fincan sıvıyağ
2 yumurta
2 tatlı kaşığı maya
3.5 su bardağı un
½ çay kaşığı tuz
İçi İçin
Bal
Fındık
Hazırlanışı
Cam bir kapta tüm malzemeleri katıp çırpıcı yardımıyla çırpılarak boza kıvamında krep hamuru elde edelim.Krep tavasında incecik krepleri hamur bitene kadar pişirelim.Aralarına dövülmüş fındık ve bal ekleyelim.rulo yapılan kreplerimizi servis tabağına alarak balla süsleyelim.Çok hafif ve o kadarda leziz bir tatlı.
Afiyet Olsun 
Not:Arkadaşlar buna benzer bir tatlıyı karadeniz turuna gittiğimde Trabzonda yemiştim.Sanırım yöresel bir tatlıydı ismini bilen bir arkadaşım adını paaylaşırsa sevinirim 

Yorumlar

  1. Kim bilsin ne lezzetlidir ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  2. yenmez mi bunlar ballı ballı ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. krep harika bişey, teşekkürler ve ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım hem ballı, bol fındıklı çok lezzetlidir şimdi ooo
    sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
  5. Mayalı kreplerin lezzetini diğerlerine göre daha fazla seviyorum ben:))ellerine sağlık canım sunum da enfes gözüküyor.
    Yiyenlere afiyet olsun.
    öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  6. şu görüntüye bakınca nasıl insanın canı çekmez canım.harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. bu tarz birşeyi bende tatlı olarak görmüştüm ama yemedim.ama adını hatırlamıyorum maalesef.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  8. sevda hanım,inci yemek,fatma hanım,noblesse,suzan hanımi,mutfaktan mis kokular yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar sevgiler:S
    eylem hanım notuma cevap verdiğiniz için ayrıca teşekkürler sevgiler:S

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize saglik müthis bir tarif birde muzla deneyin derim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder