Tahinli Rulo Kurabiye

Tahinli Rulo Kurabiye Malzemeleri
250 gr tereyağ veya margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 yumurtanın sarısı
2 yemek kaşığı şeker
1 kabartma tozu
İçi İçin
1.5 su bardağı şeker
1 su bardağı tahin
1 su bardağı ceviz
Bulamak için
Yumurta beyazı
Susam


Hazırlanışı
1. Margarini küçük bir tavada eritin ve hamuru hazırlayacağınız kaba dökün.
 Üzerine sıvı yağı, yoğurdu ve şekeri ekleyip karıştırın.
Daha sonra yumurta sarısını ekleyin. Unu ve kabartma tozunu da ekleyip özlü bir hamur elde edene kadar yoğurun.
2. Bir taraftan bir kapta iri dövülmüş cevizi, şekeri ve tahini karıştırın.
3. Hazırladığınız hamuru 5 parçaya ayırın.
 Her parçayı merdaneyle açın, içine tahinli karışımdan sürün ve rulo yapın.
Daha sonra ruloyu 1 parmak kalınlığında kesin.
 Önce yumurtaya, sonra susama batırın, tepsiye dizin.
 Önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 180 derecede üstü kızarana kadar pişirin.
Tahinli rulo kurabiye tarifini YEMEK CİNi bloğunda görüp uyguladım ve memnun kaldım sizlerede tavsiye ederim.
Sevgili Şeyma tarifini noktası virgülüne kadar aynı yazdım fakat şeklini biraz farklı yaptım umarım beğenirsin.
 Yemek Cini  tarifi için tıklayın

Yorumlar

  1. Komşu bloga iade-i ziyarete geldim. Çok güzel görünüyorlar, Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldinnn canım.teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder