Peynirli Puf Böreği

Puf Böreği Malzemeleri
3 Yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı su
1 paket kabartma tozu
Tuz
Un
Peynir
Maydanoz
Sıvı yağ

 Hazırlanışı
Yoğurt,yumurta,su,tuz,kabartma tozu ve aldığı kadar un ilave ederek hamur elde edilir.Yarım saat dinlendirilir.Dinlendirdiğimiz hamurdan tabak büyüklüğünde yuvarlaklar açılıp ortasına iç malzemeyi(peynir maydanoz) koyup kapatırız.Etrafını kesme ruleti ile kesilir.Kızgın yağda iki yüzünü kızartılır.Sıcağınla pek bi leziz olur:)
Afiyet Olsun

Yorumlar

  1. kahvaltı öncesi nasıl lezzetli gözüküyor çay demlenmek üzere bir iki tane yollar mısın hemen :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. buzdolabında hazır hamurum var yarın yapayım bari

    YanıtlaSil
  4. Çocukken annem yapardı, hatıralar geldi gözümün önüne, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Hilal hanım bayılırım puf böreğine bayılmayanda yoktur sanırım ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bayılırım puf böreğine,ellerinize sağlık pek güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. YARINDA PAZAR KAHVALTIYA HARİKA OLUR DEĞİLMİ?ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

    YanıtlaSil
  8. Şiddetle tavsiye ediyorum cafe portakal
    ben mısafırlerıme yaptım herkez bayıldı...
    Yorumlarınız için tesekkurler arkadaslar yapıcak olanlara şimdiden afiyet olsun:a:d

    YanıtlaSil
  9. Önce üy.İçin teşekkür ediyorum.Puf böreği beni geçmişe götürdü.Çocuklarım küçükken hafta sonları yapardım.Ellerinize sağlık.
    Bu arada banner'ınız çok şirin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Oyy, teyzem de çok güzel yapar bu pufları. Akşam akşam nasıl canım çekti şimdi :) Ellerinize sağlık!

    Bu arada, bloguma beklerim :)

    http://lacivertojelikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder